Fundusze europejskie
Cel projektu:
Celem projektu jest dokonanie transformacji cyfrowej w środowisku klubów sportowych i ich funkcjonowania w obszarze fundraisingu: sprzedaży reklamy, sponsoringu, CSR.
-
opracowanie innowacyjnej platformy łączącej reklamodawców, którzy dokonywać będą zakupu szeroko pojętych wystandaryzowanych świadczeń marketingowych (tj. powierzchnia reklamowa sprzedaży pakietu sponsorskiego)
-
stworzenie systemu wykorzystującego głębokie sieci neuronowe
Planowane efekty:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Działanie 1.3 Prace B+R finansowane z udziałem funduszy kapitałowych, Poddziałanie 1.3.1 Wsparcie projektów badawczo – rozwojowych w fazie preseed przez fundusze typu proof of concept – BridgeAlfa