top of page

Fundusze europejskie

Cel projektu:

Celem projektu jest dokonanie transformacji cyfrowej w środowisku klubów sportowych i ich funkcjonowania w obszarze fundraisingu: sprzedaży reklamy, sponsoringu, CSR.

  • opracowanie innowacyjnej platformy łączącej reklamodawców, którzy dokonywać będą zakupu szeroko pojętych wystandaryzowanych świadczeń marketingowych (tj. powierzchnia reklamowa sprzedaży pakietu sponsorskiego) 

  • stworzenie systemu wykorzystującego głębokie sieci neuronowe

Planowane efekty:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Działanie 1.3 Prace B+R finansowane z udziałem funduszy kapitałowych, Poddziałanie 1.3.1 Wsparcie projektów badawczo – rozwojowych w fazie preseed przez fundusze typu proof of concept – BridgeAlfa

Wartość projektu: 1 000 000 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 800 000 zł
bottom of page